Friday, November 15, 2013

October Faves!

Αγαπημένα Οκτωβρίου!


Τι;; Πήγε κιόλας 15 του μήνα;; Ουπς! **με τσακώσατε!**

Για να δούμε τι ξεχώρισε τον μήνα Οκτώβριο..
 
Ideal Fresh Αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό, το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το λαδάκι αρχικά, εφόσον είχα κάνει έντονο μακιγιάζ.΄Περισσότερη ανάλυση, εδώ!
 
Το βουρτσάκι της Proactiv:
Μου το έφερε η αδερφή μου από Αμερική επειδή της είχα πει πόσο θα ήθελα να δοκιμάσω το Clarisonic. Μπορεί να μην είναι και ίδια, αλλά τη δουλειά του την κάνει, δεν είναι τραχύ, κάνει τις δονήσεις του, αφαιρεί ρύπους καλύτερα από το καθαριστικό από μόνο του και κάνει και απολέπιση, αφήνοντας το δέρμα απόλυτα καθαρό και βελούδινα απαλό. Ακόμα καλύτερο, αν το συνδυάσεις έπειτα με την:
 
Κρέμα Kiehl's
Δε θα αναπτυχθώ πολύ: μια κρέμα-υπερήρωας. Διαβάστε περισσότερα εδώ!
 
Από μακιγιάζ, συνειδητοποίησα ότι δεν το κουνούσα ρούπι χωρίς να έχω σχηματίσει τα φρύδια μου. Δεν αποχωριζόμουν, λοιπόν, το κιτ φρυδιών της Estee Lauder Brow perfecting duo in 02 Brunette αλλά είχα πάντα μαζί μου, σχεδόν στην τσέπη μου και το essence glow tinted lip balm. Το ακούτε για πρώτη φορά; Ενημερωθείτε εδώ

Σαν άλλος Πικάσσο, εγώ λόγω κόρης μάλλον ζω τη ροζ περίοδο της ζωής μου. Κι απ' τα αγαπημένα μου μανό είναι το Essie No baggage please, ένα απαλό ροζάκι- αν με ακολουθείτε στο Instagram θα το έχετε δει και φορεμένο..


Για ν' ακούσω τώρα, έχουμε κάποιο κοινό; Ή μήπως κάτι ανάλογο που θα έπρεπε να δοκιμάσω;


Ανδριάνα
xoxo

1 comment:

  1. Πολυ ωραια ολα, το lip balm της essence τελικα το πηρα και εγω και ειναι πολυ καλοοο οντως!!

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!